lördag 29 november 2008

Lördag...

nu börjar man få lite myskänsla allt när man kommer upp på morgonen och man tänder sjustakar och stjärnor, så ljuset blir alldeles myyyys... :)
Igår höll jag på att grejja här hela dagen typ, sen åkte jag och J in till stan och kollade lite i affärer, och sen gick jag in på kvantum och köpte massa goda delikatesser från köttdisken... så maten igår kväll var underbar, tillsammans med ett glas vin och jag och min älskade satt och pratde länge efter maten med tända ljus om veckan, tankar, och om en sak vi fått besked om i början i veckan, som har väkt tankarna till liv på vissa saker.. det va både skönt och mysigt...
sen avslutades kvällen med idol och pirates of the carabieen (eller hur det stavas) =) jag blev iaf super glad av vad som hände på idol!

Idag när jag vakande hade jag skit ont i halsen, och näsan rinner hela tiden! va som jag sa till Em att jag skulle få det i helgen... men jag har ju ingen feber iaf....
snart ska jag iväg till marie som e på studion, vi ska fota lite inför inbjudningskort till vår fest.. hoppas det blir bra! sen blir det säkert en sväng på stan med.. =)

ikväll ska vi hem till min pappa som e ensam hemma (mamma e iväg med tjejorna i tyskland) så ska vi käka lite ihop med han och så... det tycker han e så mysigt.. sen så spelar peter på pizzan, så jag kan tänka mig att det kanske blir en sväng dit.. ikväll ska vi cykla hem så då får man motion!!! =)

Imon e det julskyltningspromenad! det e mysigt, så jag hoppas på att inte bli för trött tills imon, för då ska det traskas runt! =)

Ha en gor helg alla!

Inga kommentarer: