fredag 21 november 2008

Extra inlägg

för idag... måste bara påpeka att jag är väldigt nöjd med mitt liv! ;) Kan förkorta det lite för er så kommer ni att förstå!
Har världens gulligaste sambo som älskar mig och ställer upp i alla lägen, ett underbart hus, underbara vänner, underbar familj, det går framåt i skolan och MYCKET MYCKET annat! Ja, jag behöver väl inte säga mer?
Mitt ''nya liv'' går fortfarnade skit bra! Va först och simmade idag på morgonen och en sen 1 timmes promenad med en gammal go vän på eftermiddagen.. gud vad man uppskattar de vänner man har alltså! Har inte träffat henne på jag vet inte hur länge, men ändå är det super lätt att umgås med henne, och vill göra det snart igen! Men så e det ju så att när man har en bred umgängeskrets så blir dte inte alltid så ofta, men vi får snart göra om det igen! =)

Kvällen har vart underbar! Min älskling har vart runt mig hela kvällen.. vi har lagat god mat, druckit ett glas vin, vart hos en svärföräldrarna en snabbis (som man kan gå till från oss som inte vet) och tjötat lite skit och skrattat, och sen hem igen... Min kära sambo vill som sagt också gå ner i vikt som innan nämt, och det har gått jätte bra hela dagen (det e trots allt fredag) men när klö var 22.20 så kunde han inte hålla sig längre, och var tvungen att ta lite fruktcoctail (hur gott e det? ) men men han tog iaf bara halva burken (i vanliga fall en hel burk + glass).. men HÖR & HÄPNA! Jag tog inget!!! =)

Dags för den underbara nattsömnen!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack åter igen för en härlig promenad och för den fina kommentaren i min blogg. Ja det ska vara lätt att umgås med sina vänner annars kan det kvitta. Och det har vi nog sagt innan till varann men iaf det spelar ingen roll hur länge det går mellan gångerna vi träffas,men när vi väl träffas är det precis som att vi alltid har umgåtts. Det är riktiga vänner det :) härligt o läsa om hur lycklig du är. Skönt att vi båda äntligen har fått bli det :)Kram på dig