fredag 21 november 2008

Underbart!

Känns det som att allt är idag! Vaknade upp till ett underbart vackert vint väder, lite snö på backen, minusgrader och solen som lyser på hustaken! *glad*
Jag och mamma började dagen med att åka och simma lite mer än 1000 meter, det är bra för kroppen, och om inte annat skönt! Sen åkte vi hem och åt lite frukost, drack lite kaffe och tjötade skit. (Mamma var mycket gladare idag med, det känns roligt!)
När mamma åkt lade jag in en maskin tvätt och har nu placerat mig här... Det blir sedan städning av huset i eftermiddag, men känner att jag bara vill vara nu på förmiddagen..

Veckan har vart bra men ganska hård. Vart ombord på en massa båtar, träffat massa roliga och trevliga människor, men man har även blivit trött av allt. Så idag känner jag verkligen att jag är tacksam över mitt hem, och vill nog bara vara inne resten av dagen och mysa och fixa här!

Mitt ''nya liv'' funkar fint tycker jag. Inte släppt till för nån big mac eller hawaii iaf, så det känns bra! =) Har däremot provat på att äta sushi för första gången! Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, inte det godaste jag ätit, men det smakade inte pyton direkt.. får väl prova på det en gång till framöver så kanske man tycker om det mer... =)

Helgen ska bara bli lugn och skön.. kanske ska jobba lite med J imon på dagen, och kanske en svän g till Wapnö, men vi får se... har iaf lovat sara att rösta på dem i dansbandskampen på lördag så det får jag väl göra då! =)

Ha det gott folk!

Inga kommentarer: