lördag 1 november 2008

Lördag!

Vaknade upp till en underbar dag, dock med typ -4 grader, men solen skiner och den vita frosten på alla åkrar osv gör mig helt super glad! Så fort vädret e soligt, och det inte blåser eller regnar blir jag helt glad i kroppen!!!

På förmiddagen åkte jag ut till brorsan med familj! Mysigt.. fick en kopp kaffe och sen lekte jag och Hilma en stund med gunghästen, kammade den och så.. ;)
Sen åkte jag in till stan och mötte upp Sandra, så gick vi en sväng på stan.. fick köpt en liten kofta jag har saknat det sista, så det köpet va jag nöjd med.... sen åkte vi hem till henne så jag fick se hennes nya lägenhet... fint... och där tog vi en kopp kaffe och tjöta...

nu e man hemma, ska snart hopp in i duschen och så.. ikväll e det drinkkväll som gäller i falkenberg med ett gäng tjejer och sen utgång.. hoppas på en trevlig kväll... vi har samma skjuts som johanna har till fbg så hon ska komma hit och göra iordning sig...

Duschen!!!

Inga kommentarer: