tisdag 25 november 2008

Deppig..

.. och trött har jag känt mig nu i 2 dagar, verkligen inget roligt... precis som om man skulle bli sjuk... men men det är bara att hoppas på det bästa, för sjuk hinner man minnsan inte bli nu när det e fullt upp med skolarbete osv.
Haft lektion idag, angå. presentationen osv. Det blev en del upprörda kommentarer, men det håller jag med om, då det e så j_vla rörigt ibland då lärarna inte har någon kontakt med varandra osv.. *suck* men men, det ordnar sig alltid... Efter satt vi och pluggade lite granna, men jag kände att all min motivation och ork var försvunnen som tidigare nämnt, så det va inte så skoj.. men jga hoppas på att dagen imon blir mkt bättre.. då ska jag göra en intervju med en tjej (om hon kan) och sen skriva lite på vår blivande rapport hemifrån... om det hinns ska jag börja fixa här hemma med allt pynt som ska upp (inte tomtarna alltså, men julstjärnorna och lite blomuppsättningar blir det nog allt) annars får jag göra det på fredag kanske...

Strax kommer mannen i mitt liv hem och då blir det lite kvällsmat med bröd från wapnö julmarkand och lite gott te.. sen ska vi iväg med en gång och hjälpa karin och dc och flytta det sista till deras blivande nya lägenhet...

Mitt nya liv har gått såddär får jag säga de sista två dagaran.. tror det e för att jag är så trött och deppig som jag inte fått tränat ordentligt, men jag har iaf inte fuskat med godis lr nåt liknande... men däremto har jag vart sugen på nåt ända sedan middag idag, så jag tog ett mellanmål på tre knäckebröd(ja jag vet lite mkt) men bättre än nåt annat sött som finns här hemma...
(måste påpeka att min kära vän Madde hade gått ner 2,8 kilo!!! Hon e grym, och det känns bra att man har en sådan förebild.. ;)

Nä nu ska det fixas te...

Tjo

Inga kommentarer: