tisdag 18 november 2008

Är så less!!!!

På detta skitvädret!!! Jag e så trött på att det regnaralltid, men inte nog med det, det blåser ju typ storm ute med! Hur sugen är man på att gå ut och göra nåt liksom???
Idag ska vi inte träffas och plugga, för vi ligger j_vligt bra till i tiden och det känns bra.. Ska ju som sagt gå ombord på båtar framöver här i veckan, så det blir ju att göra då.. Har kontaktat en tjej idag som kanske vill ställa upp i en intervju, så det känns bra, vi skulle höras av i eftermiddag när hon har tid. Hon kände även en annan tjej som just nu är gravid och jobbar på båt, så kanske man kan få en intervju med henne med, kul!
Ánnars idag händer inte så mycket.. ska träna i eftermiddag, plus en promenad om bara vädret ändras lite.. det får gärna regna när jag går, men inte blåsa, skulle jag gå ut nu skulle jag nog blåa av vägen...
Ska ta och ringa carro strax med, och se om vi kanske kan ta en fika, va ett tag sen nu... känns underbart att ha så många vänner man har. Man vet att man är välkommen hos alla, och alla vet att de är välkomna till mig med.. man behöver aldrig känna sig ensam, underbart! Älskar er alla!

Får väl se om man tittar upp till anneli en dag med.. e ju så jävla långt o köra bara... men men...

Nä nu e tvättmaskinen färdig... ;)

Inga kommentarer: