torsdag 6 november 2008

ÅHHHH!!

Hade skrivit ett långt inlägg så försvann det!!!
Vart hos doktorn med öronen på morgonen och sen en sväng till både Linda och carro!

Pratade med Peter häromdagen om Thailand och då skickade han över ett par låtar till mig som vi typ lyssnade sönder när vi var däör tillsammans, det va Missy Higgings! Hon e underbar, och när jag idag lyssnar på de låtarna kommer typ tårarna på mig... vi hade båda våra respektive hemma när vi var i Thailand och det va jätte jobbigt. fast att det var en underbar semester så va det jätte jobbigt, och hennes låtar gjorde att vi stod ut;) Kom ihåg hur mycket jag saknade jens att jag grät när jag pratade med honom ett par dagar innan vi skulle åka hem.... men det positiva e ju att VI ska åka tillsammans denna gången!!! *lycklig*

I eftermiddag ska jag till tandläkaren :( och laga ett hål, sen blir det nog en sväng ut till moarna och fika med viveca, och förhoppningsvis får man träffa mikael som jag inte gjort på länge!

Tänkte jag skulle satt igång och bakat en cheescake nu när jag komhem, men hade ju ingen philadelpiaost hemma så jag får väl ta och inhandla det sen...

Idag firar vi vår 3 års dag tillsammans!! (fråga inte hur jag vet att det just e idag) Så det får väl bli lite god mat och en massa kärlek!!! vi har ju trots allt beställt en ''kärleksresa'' så vi har ju nåt att se fram emot, så det blir nog inte nåt speciellt ikväll, eller en massa blommor... vi sparar det tills vi åker!!!

TJO!!!

Inga kommentarer: