måndag 24 november 2008

Glad/nöjd/trött/hängig

Måndagen min började bra! Efter en vecka med ''mitt nya liv'' visade vågen -1,4 kg!!!!!! Lesset stolt man är kan jag säga! Så nu framöver ska det bli riktigt skoj och se vad som händer på vågen, kan tänka mig att de stora minusen kommer i början, och sedan trappar det va, men det känns härligt! Och jag vet också att jag har kämpat, så det var glatt!
Vart i skolan idag, inte gjort direkt nåt.. vissa dgara är det bara så att ingen är direkt på humör.. men men man måste ha sådanna dagar oxå.... har även känt mig jätte trött hela dagen, och på vägen hem från skolan kändes det som jag skulle somna... när jag kom hem frös jag och skakade som ett asplöv och orkadce knappt hålla öppe ögonen... hoppas verkligen bara att jag är trött efter helgen, pågrund av för lite ''helg-sömn'' ;) för förkyld hinns det bannemej inte med!

Tänkte jag skulle tränat idag men som sagt känner mig inte pigg alls... får se om man kanske får lite energi efter kvällsmaten så man kanske kan gå ut och gåp en sväng.. annars får jag ta det imon (jag behöver faktiskt inte träna varje dag)

Nu ska jag koka en kopp te, vända ställning i soffan, och bara mysa inne i värmen...

/F

Inga kommentarer: