onsdag 26 november 2008

Plugga/utbildning/måla

Jaha, vaknade upp till ett tråkigt väder idag, synd nu när vi har haft det så fint länge... :(
Vaknade även av att jag hade ont i halsen och lite snuvig, men inte så att jag mår dåligt... hoppas atgt det bara är för dagen...
Nu sitter jag och väntar på att en tjej ska höra av sig angående ne intervju jag ska göra med henne.. hoppas verkligen på att j´hon kan.. ska snart sätta igång med pluggandet oxå...
I eftermiddag ska jag på utbildning, någon kommunen bestämt att man ska gå extra när man har deligation (ger ut medecin i vården) känns inte allsa kul, men men.. har fått så lite jobb det sista så jag undrar verkligen om jag behöver denna liksom.. känns som om det är dags att ge upp vård-jobbet kanske, och söka sig nåt nytt... den enda tiden jag har fått på typ 4-5 månader är den 13 dec, och det är inte ens en heldag... :(
Ikväll är det porslinsmålning igen... känns faktisk bra för man känner att man ser slutet nu på alla tomtar osv, känns som om man haft så mkt innan... men det e smtidigt kul att skingra tankarna lite när man sitte där..
imon e det skola igen.. handledning kl 10...vi ska lära oss hur man för in enkäter på datorn osv. måste nog lägga mkt fokus på poster-redovisningen till måndag med.. men det fixar vi nog!
Nä nu ska jag börja plugga, får väl se om man har någon tid över sne för att kanske åka och inhandla någon stjärna...

/F

Inga kommentarer: