lördag 22 november 2008

Underbart!

Vädret kan inte bli bättre alltså! Minusgrader, solen som steker mot den lilla snön som ligger! Man kan ju inte annat än att bli glad, eller??
Idag sov vi länge båda två, och gick sen upp och åt en mysig frukost. Efter det åkte vi och handlade, och jag hoppade sedan av i tvååker, för att gå en liten morgonpromenad.. jag avslutade dne hos mor och far, och fick då en god varm kopp kaffe, som va behövligt efter kylan... sen körde jag och mamma lite frågesport, och sen körde hon hem mig! Ska snart ta och förbereda lite lunch till mig, och sen ska jag åka och hämta Hilma som jag ska passa medena brorsan ska spela match... vet inte riktigt vad vi ska hitta på, vi får väl ta och leka en stund inne, och sen åker vi kanske och kolla på sista perioden, om det passar damen.. (det vet man aldrig)
Efter det ska jag direkt till tvååker och hämta mamma och pappa som ska köras in till den stora strängbetong festen på sparbankshallen... pappa sa innan att han kände sig lite halv dålig, får hoppas att det går över.. (både Hilma, linda, mamma har haft magsjuka så det kan vara det som kanske spökar.. direkt när jag kom hem stoppa jag i mig vitpeppar, för det är verkligen inget jag önskar)
Nä nu ska jag förbereda lite...
Tjo

Inga kommentarer: