fredag 31 oktober 2008

Dålig...

känner jag mig idag.. inte dålig i hälsan utan i samvetet... hoppar skolan idag... så då har jag missat två föreläsningar på denna kursen... känns inte bra, men det känns inte heller alltid bra att åka till halmstad för 2 timmars föreläsning. det betyder liksom att dagen e bokad från klockan 07.00 - 13.00 för två timmar!!! hade väl vart okej om man vetat att det verkligen skulle ge en jätte mycket, men jga tvivlar på det tyvärr... men man har ändå ångest över det...

idag måste jag till min brors jobb och lämna en gréj och hämta testamentena som en jurist på hans jobb skrivit åt oss.. skulle ha gjort det jätte länge!
sen måste jag åka o handla inför helgen samt har jag lovat anneli och hjälpa henne inför flytten oxå...

nä... nu ska jag städa...

Inga kommentarer: