onsdag 22 oktober 2008

Mitten av veckan

Tiden går fort alltså! Måndag- Onsdag har bestått av pluggande, varav två dagar i Halmstad.. känns bra inför projketplanen som ska lämnas in på tisdag nästa vecka.. vi har kommit långt, och jag känne riaf att det inte är så mkt kvar nu och det är skönt.. fast sen sätter ju iof det riktiga arbetet igång... tyvärr har vi inte fått tag på vår uppdragsgicare än, och det suger.. men men har vi ibnte fått tag på han på fredag så vi får vi göra en backupplan...

Hände en så sjuk grej igår... orkar inte berätta, men det tog mkt energi från mig kan jga säga...

ikväll ska vi måla porslin, och som sagt har jag fortfarande ingen inspiration... o då undrar ni väl kansek varför jag inte slutar.. nej kan inte det, för jag har så mkt projekt som ska göras inför jul, bland annat julklappar... så nä, tyvärr... men men, det e alltid skönt att få prata av sig lite bland tjejerna....
funderar på att ta ett bad nu innan man ska iväg... har kommit in i en persiod där bad är gott.. e frusen en del nu... känner att jag börjar bli förkyld, kanske därför.. o efter en lång dag med plugg känns det som om kroppen får lite ny energi om man tar ett hett bad!

imon ska jag plugga hemma.. (rolig blogg när jag bara berättar att jag pluggar alltid, men mitt liv ser ut så just nu) och så blir det väl att plocka här hemma... på eftermiddagen kommer jenny och elsa och fikar.. måste ju smaka på mina goda bullar! ;) sen hoppas jag på en lugn kväll...

Måste sätta upp musfällor på vinden, för det e finns en mus ovanför vårt sovrum.. och det låter typ som 1000 stycken som sitter där uppe och gnager och snart e igenom och ligger på mitt täcke.. så nu har jag vart och köpt värsta anordningen, så jag hoppas på att den kommer upp redan ikväll... inte annat INTE senare än imon....

ont i örat fortfarande...

Inga kommentarer: