måndag 13 oktober 2008

Ännu en ny vecka!

Herregud vad helgerna springer iväg alltså!!!
Fredagen var brodern med familj här, jätte mysigt! Jag hade gjort super god mat, och vi bara åt, tjatade och hade det gott... senare på kvällen efter en omgång spel va alla helt slut (lätt så när det e en fredag) så vi lade oss i varsin soffa och kollade på tv.. ;) dom begav sig hemåt vid 00.00 tiden, alldeles lagom!
PÅ lördagen väckte Jen mig vid 9 och hade vart och köpt färska frallor! Underbart, så satte vi på en film och bara mös... sen blev vi lite rastlösa, gick ut och plockade upp ALLTING i trädgården som vi använt oss av det sista för att göra i ordning gräsmatta osv, och plockade i ordning allting, för nu kommer ju snart vintern, inte skoj att ta det då! Sen sågade vi lite ved till far min, och lekte med tilda....
Sen gick vi in, jag gjorde iordning mig för ne utekväll i falkenberg med tjejerna... kl 5 blev man upplockad... Vi va hos sandra och där fick vi jätte god mat, inspirerat av grekland (tur man har sambo, hade inte vart lätt att flörta med den vitlöks-andedräkten) ;) På natten tog jag och marie bussen hem, men då återstod ju bara prpblemet för mig att ta mig från tvååker hem, och iungen kunde köra... kunde sovit hos både mijna föräldrar och johanna, men jag hatar att vakna borta! så jag gick hem till mamma och hämta en cykel, och cyklade hem kl 03.30... det vaverkligen svart ute, men som tur va så lyste månen ganska bra, annars hade man säkert inte hållt sig på vägen! ;)
Igår va vi trötta båda två, så det blev soffan mest hela dagen.... på eftermiddagen fick jag lite panik för jag inte gjort nåt, så då tog jag cyklen och cyklade tillbaka den in till tvååker... och sen kände man sig genast bättre! Sen kom jens o hämta mig och vi hade det gott framför tv:n resten av kvällen...

Dagen till ära då, känner jag mig fortfarande lite halvslö.. blir så när man inte gjorde så mkt igår... ska till tandläkaren nu om nån timme och bli bankrutt.. men men... så e det...
sen ska jag in till stan till johanna o hennes klasskompis som sitter och pluggar juridik, och försöka hjälpa dom lite inför deras tenta som är snart... sen blir det hem och ta tag i mitt egna pluggande, och laga lite mat....

Ha det gott!

Inga kommentarer: