fredag 24 oktober 2008

Vädermänniska

Det har jag kommit på att jag e.. Jag påverkas verkligen jätte mycket av vädret. Som idag tex. Blåser HUR MYCKET som helst och REGNAR! då blir jag jätte deppig, rent av nästan förbannad! Hade tänkt att ha en mysig dag idag (försov mig va inte lönt att åka till skolan) tänkte först åka till falkenberg och fixa däcken på bilen, och sen in till Linda en sväng och lämna hennes present innan hon fyller år nästa gång ;), sen bara strosa på stan så jag har lite äreenden som ska göras, och sen e det frisören som gäller.. men hur sugen e man på det gentligen??!!! *arg*

Ja har väl inte så mkt annat att berätta sen sista mer än att nåt positivt i det skitiga vädret e ju att det e helg, och det e en skön helg med inget inplanerat! underbart! Peter spelar på pizzan på lördag kväll.. så vi får väl se om vi kan åker dit en sväng, annars inget bestämt nu...
Imorgon på dagen e det fullt upp iaf. Kl 10 ska jag hjälpa johanna och hennes klasskompis att plugga inför deras juridik tenta... det e bra före mig med egentligen då man färskar upp minnet lite... får väl hoppas att dom har nån hjälp av mig iaf... på eftermiddagen ska vi träffas en extra gång och måla porslin.. vi får inget gjort på ondsgakvällarna tycker vi, blir mest skvaller och fika.. ;) så det ska bli skönt, så man kanske kommer n ån vart...

Nä nu ska jag snygga till mig lite och förhoppningsvis komma ner till allt i däck...

Kramar

Inga kommentarer: