tisdag 14 oktober 2008

Tisdag!

Jaha, tog en god sovmorgon till kl 08.30 idag, sen gick jag ut en sväng med tilda... skönt att få va ute när det e sol, tyvärr blåser det ju...
När jag kom hem så åt jag frukost och sen skulle jag precis sätta mig för att börja plugga och då ringer johanna och frågade om jag inte kunde köra in hennes syster-dotter till sjukhuset.. dom hade vart där inatt för hon hade haft jätte hög feber óch ont i magen och det hade inte blivit bättre idag, så nu e jag precis hemkommen från det, och fick äntligen mitt efterlängtade kaffe... ;)
Nu har vi filat på andra grejer inför vårt projektarbete, funderar på att skriva om det att kvinnor som jobbar på fartyg löper större risk att få missfall.. kan bli intressant.. får väl ta och höra av oss till lite folk idag...
Nu ska jag googla lite på detta...
Sen blir det nog en sväng ut i skogen med carro, ska plocka lite mossa osv.. sen ska jag in o köpa en skrivare har jag bestäm,t mig, och hämta bilen som har vart på service!

TJO

Inga kommentarer: