lördag 4 oktober 2008

Så nöjd!!!!

Va bara tvungen att gå in och påpeka att jag är så fruktansvärt nöjd med min nya schenk/skåp!!! Det ser ut som ett ''fönster'' kan man säga., med 4 dörrar, och i är det hyllor, varav två lådor, och så e det vitt högblankt! Norrsten tror jag det hette, typ 3800:- eller n åt... så igår efter vi köpt det åkte vi till mor o far en snabbis, Jens hjälpte pappa att bära en frysbox, och sen skulle dom ju självklart ta en wiskey och öl. Men som tur va så va mamma o pappa barnvakter till fasters skrutt så vi lekte med dockor, pusslade pippipuzzel och allmänt mös... sen så gick jag o lade henne, och så ligger hon o ropar emellan åt: sida, samor,sarfar,jens osv... Efter ett tag blev det ett gallskrik så jag gick o tog upp henne, och gunga henne i ungefär 30 sekunder, sen sov hon som en stock! hon va hel övertrött!
sen åkte vi hem och satte ihop skåpet, och va färdiga vid typ 00.00, och det blev verkligen skitsnyggt! så nästa vecka ska jag se till så allt kommer in i skåpet. Idag har jag ställt dit lite ljus och annat, lite blommor (inrett lite kan man säga) och även skruvat upp en ny lampa jag köpte sist på ikea, som blev jätte fin att ha precis ijämte! (är en likadan lampa som vi haft innan, en sådan vit ''papplampa'' från ikea, men jag bara älskar dem, det blir ju underbart ljus!)

Nä nu ska jag snart ta tag i slangen som suger upp allt skräp, sen kanske det bär av till centrum?
=)

Inga kommentarer: