måndag 27 oktober 2008

Jobbig dag...

Jaha, idag har man verkligen tränat hjärnan kan man säga.. Kl. 10 va jag inne hos Hanna med Johanna för att hjälpa dem inför deras juridiktenta på onsdag. Måste hårda förhör hade jag.. ;) allmänt tråkigt men samtidigt bra för en egna hjärna att få lite repetition..

När jag kom hem så satte jag mig och skrev ut vårt arbete som ska lämnas in imon, plus att jag har mejlat lite andra tänkbara uppdragsgivare eftersom att han vi hade tänkt fortfarande inte har hört av sig. Känner just nu att det är en frustrerande tid för mig i skolan.. känner inte intresser över något speciellt.. har bestämt mig att c-uppsatsen som ska skrivas så småningom verkligen ska vara något man brinner för! problemet e väl bara tt finna någon soim vill skriva om samma, och det e verkligen jobbigt att skriva med någon man inte gjort innan.. men men det får ju bli så.. hoppas bara på att det ska bli en ljus framtid framöver... just nu ser jag bara mörkt på det tyvärr... vet inte varför... vill verkligen ryckas upp nu!!!! har ni nått förslag på vad man gör när man behöver känna ork och intresse för något igen!??? mår ju bra för övrigt, men något e det som behövs göras, känner liksom inte igen mig själv....

hmm...

Inga kommentarer: