tisdag 7 oktober 2008

En alltiallodag!

Japp, har det vart idag! Efter frukost fick jag tatt tagi den del telefonsamtal som skulle göras, känns alltid jobbigt före, fast att det inte är så ansträngande! Sen har jag ställt in allt färdigt i vårt nya skåp, blev super! Sen åkte jag till anneli med flyttkartonger och ren tvätt (har hjälpt henne att tvätta) och tog en kopp kaffe!
Sen åkte jag till stahn och gjorde lite äreenden, köpte lite preseneter och annat som skulle göras, och sen blev det en god lunch med Marie på Paganini! *mmm*

Efter det åkte jag hem till Karin och tog en kopp kaffe, och vi luftade våra tankar om saker och ting med varann, en riktigt god och skön pratstund! Och när jag åkte därifrån konstatera jag att tiden hade flygit iväg!

Nu e jag äntligen hemma, och snart tassar min sambo in med, och då blir det till att åka o handla lite basvaror, som mjölk, bröd osv. jag bad om att vi skulle åka tillsammans, för jag e så j_vla trött på att åka in och handla varannan dag själv! (ja det behövs, för min kära sambo dricker så mkt mjälk, så det hade vart billigare att ha en egen ko i trädgården!!!!!)
Sen ska han nog ut och grejja en stund, va nåt fel på en maskin, och då ska jag nog ta o passa på att tvätta mina fönster (som verkligen är ett MÅSTE), så kanske jag kan stryka den grejjen från listan imon! ;) mamma ska komma i veckan med och hjälpa mig att sy upp alla gardiner ordentligt, har liksom inte haft varken tid eller lust till det innan... så förhoppningsvis kan man ägna morgondagen åt plugget, coh på kvällen är det ju porslinsmålning!

kramar i massor!

Inga kommentarer: