fredag 17 oktober 2008

Tiden går fort...

Ja herregud, det e verkligen inte långt kvar tills första advent! Ja, jag vet, låter kanske inte så skoj, men det e sant, tiden springer ju iväg! Tycker ändå det ska bli mysigt till ´jul.. när det luktar kanel och alla dess julblommor man har inne.. *mmm* och framförallt att vi bor första julen i vårt hus... mysigt.. jag älskar ju verkligen när det e en massa tända ljus, och mycket värme och kärlek i luften... nä nu slutar vi drömma... ;)

Igår kväll lagade vi den goda fisksoppan.. den blev helt underbar som vanligt, och vi blev proppmätta.. va uppe och lämnade lite hos svärmor/far så dom kunde få till lunch idag...
dagen till ära e det en del saker som händer, men som jag inte vågar skriva här fullt ut än, men det kommer en uppdatering så småningom....
vaknade tidigt idag, så jag ska nog ta och lägga mig en stund till sen, blir nog en lång dag...

Ha en underbar helg alla!

LOVE

Inga kommentarer: