måndag 1 december 2008

1:a December!

Jaha, nu gick vi in en i en av de månaderna jag tycker är finast, December = Jul! Härligt! Har ju inte tagit fram jultomtarna än, lite tidigt enligt mig, men när väl de kommer fram och julgranen så är det ju verkligen toppen över iet! =) men alla vackra ljust och stjärnor osv som lyser gör mig glad!
Vägning idag då.. hade gått ner lite granna, kom inte ihåg exakt, men jag har iaf gått ner 2 kilo på två veckor nu! Grattis till mig! =) har faktisk för första gången fuskat med.. (eller kan egebnligen inte kalla det fusk, för jag har ju sagt att jag får äta allt...) igår åt jag skumtomtar!!!! (det va ju tvunget på 1:a advent! =) men jag hoppade den söta glöggen!! =) åt även 3 pepparkakor med! Men jag gick ju även julskyltningspromenaden oxå, så där har man ju en del att ta av! =)

Morgonen idag började med en timmes promenad, sen en god frukost... efter det tog jag kontakt med en kille som ska släppa ombord oss på fartyget Götlandica i Gbg nästa vecka.. han var trevlig, och på måndag eftermiddag har vi gått ombord på den sista båten i vårt projekt! Hoppas på att vi får tillbaka en del enkäter denna vecka oxå per post!

Nä nu ska jag fundera lite mer på min presnetation tills imon, och börja spåna lite på andra saker... vid middag kommer min sambo och svärfar hem på lite efterblivan rester sedan igår...

Senare i eftermidag ska jag ens väng till kor och ta en kopp kaffe, och sen blir det nog att ringa carro, se om hon e sugen poå att dra ut i skogen och plocka lite mossa och annat fint nu till jul?

Ha det gott alla!

Inga kommentarer: