onsdag 24 december 2008

Julafton!

Julafton idag då! Gud va mysigt, tycker om julen! Och att vakna med en som betyder så mycket för en, det kan inte vara bättre... Upp och tände den vackra granen och åt den goda julskinkan på smörgåsen! *mys* Nu strömmar det julmusik ut från stereon och man är allmänt glad!

Idag på middag ska vi till Jens föräldrar... då ska min far komma och vara tomte en snabbis... det är ju för ungarna... sen blir det dopp i grytan, och förhoppningsvis någon rolig juklapp... Där är vi tills Kalle är färdigt och sen är det hem till min mor och far med kusiner och bror. Då blir det också tomte för Hilmas skull... så många tomtar som jag kommer få se idag har jag inte gjort på länge! =)

Nu är Jens och hans pappa ochh gr det traditionella, kör en julsväng med traktorerna (dom samlar på veterantraktorer) det tycker nog dom vuxna är höjdpunkten! ;)

Jag önskar alla EN RIKTIGT GOD JUL!

Inga kommentarer: