måndag 8 december 2008

Måndag

Jaha, vägning för 3:e veckan... inte gått ner märkvärt, men det är bättre att gå ner lite än att inte gå ner nåt! Vet även med mig att jag har frossat i pepparkakor i veckan, druckit underbart goda sockerbomber till drinkar i helgen, och en halv pizza i söndags... men har äbåd rört på mig, och ändå kan det ge resultat!!!
Morgonen va ja uppe tidigt, och va ute och gick 1 timme.. har köpt nya walking-skor... dom känns MYCKET bättre än de förra, men det tar ändå ett par ggr innan fötterna vänjer sig, och jag hade nog snörat de lite hårt första gången.. men då vet man det till imon!

Idag ska vi till GBG för att gå ombord på det sista fartyget i vår undersökning.. Känns helt underbart att vi sedan är klara, och kan sammanställa allt och ha hela underlaget till arbetet i handen!!!

Annars i veckan kommer det vara plugg som prio ett, ska måla två kvällar denna vecka med! Och sen ska jag nog börja smyg plocka fram tomtarna i slutet av veckan... men det är ju långt dit.. ;)

ha det gott

Inga kommentarer: