onsdag 3 december 2008

4:e December

Helt otroligt vad tiden går fort! Jag har knappt fattat att vi e inne i December alltså.. och snart e det väl julafton... jisses... =)
Igår kväll målade vi... vi konstaterade att vi behöver måla ungefär 2 ggr till, plus att vi ska måla på ljus en dag oxå.. kan bli skoj!
Idag på morgonen var tanken att jag skulle ut och gå, men när jag kom upp haglade det och var riktigt svart på himlen, så jag fick vänta.. och tittar jag ut nu e det ett konstigt ljus.. typ sol? jeje, jag får ta en sväng e eftermiddag eller ikväll.... Nu på förmiddagen är det plugg som gäller! Och det bästa av allt!!!!! VI HAR FÅTT STIPENDIUM!!!! Fatta va grymt!!! Det känns så jäkla stort och kul! Jag e verkligen super glad!!! Ska strax ringa madde opch se vad hon säger om dagen...
Vid middag ska jag luncha med Marie, och kanske ta en sväg på stan med och se om jag hittar nåt till J i julklapp.. annar e jag nog snart färdig med mina...

Nä nu ska jag gå och torka den förbannade näsan som rinner!!! Ha det!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ett STORT Grattis till er vännen! Fan va skoj med stipendium!! Lyxigt värre :) Ha en bra dag. Kramar