fredag 19 december 2008

På bättringsvägen...

mår lite bättre idag... ingen hög feber längre iaf, men pigg kan jag inte påstå att jag är... idag orkar jag röra mig igår låg jag som ett kolli i soffan hela dagen, orkade inte ens sitta upp och läsa...

Dagen blir som sagt lugn, det blir soffan hela denna dagen med... jens ska iväg på after work idag och det kan faktisk vara gott att få vara själv när man inte känner sig bra... man e ju inte direkt ett sällskap...

Med skolarbetet vet jag inte riktigt hur det går.. var ju som sagt inte med igår och pluggade, men det verkade som mina tjejer hade fixat mycket, stolta över dom, dess värre kan man inte säga så om sig själv just nu... väldigt frustrerande när man inte orkar göra nåt.. känns på ett sätt so man sviker gruppen, fast jag vet att jag ändå inte kan prestrera nåt när jag inte är bra... men ångest ligger där och trycker ändå... får se om jag får tag på dom lite senare och höra vad dom säger...

nä nu ska jag lägga på mig på soffan, IGEN och kolla på p3-live.. kul att det finns nåt att se på iaf...

Ha det

1 kommentar:

goooooood girl sa...

your blog is very fine......