onsdag 10 december 2008

Trött...

på mig själv... har väl låtit som en gammal kärring för mina vänner det sista, då jag har klagat på att jag känner mig konstig hela tiden... de sista veckorna har verkligen vart konstiga! ont i kroppen, huvudvärk, ont i magmunnen, snorig, onte i halsen, ont i nacken osv. men det e liksom ingen riktig förkylningn som bryter ut! hade vart bättre att bli riktigt dålig i nån dag för att sen slippa detta, man e ju inte så pigg o glad när man känner sig så här!!!
Som sagt, vaknade idag med frossa och att nacken va stel som en pinne! *grrrrr*

Igår stöpte jag ljus för första gången i mitt liv, det va skoj! Hoppas på att det blir bra! Nästa vecka ska vi måla dem, eller dekorerara de med vad man vill, kan bli skoj! Man får ju hoppa på att man inte får idetorka samma dag som man ska dit, eftersom jag har typ 5 stora ljus som ska dekoreras....

Idag e det skola... ska ha handledning idag, får väl se om vi kommer fram till nåt smart tillsammans.. =) efter skolan idag ska jag ut o gå en sväng, kanske en sväng till blomsteraffären, måste köpa en ny hyacint som har dött för mig.... sen blir det om jag orkar att börja leta fram lite tomtar som ska få komma på sin plats till helgen...

Nä nu ska ja sätta mig i bilen och ratta mot det vanliga stället, H!

Inga kommentarer: