onsdag 3 december 2008

Ont i halsen...

Har jag fortfarande... inte alls skoj, men men jag får se det positivt, jag har ju inte feber och annat sånt tråkigt...

Igår hade vi vår första lilla redovisning i skolan för projektet.. Det gick gallant för vår grupp tyckte jag, men jag var jätte nervös! Kändes som om hela kroppen skaka och jag stakade m ig i orden... inte alls vanligt när det gälller mig.. kanske var för att man fick vänta så länge innan det var vår tur, så man han spänna sig länge eller nåt... Efter skolan åkte jag hem till J som har min lagbok och letade fter en lag som jag inte hittade :( kanske enerverande! men men det ordnade sig till slut... och när jag kom hem igår var jag riktigt slut i knoppen...

Idag är det plugg som gäller, ska sitta och skriva lite och läsa lite lagar osv. Senare idag kanske jag och min mor ska åka in till stan en sväng, göra nåt julklappsfynd lr nåt.. =) och ikväll e det målning.... inte så långt kvar nu innnan tomtarna e färdiga...

Ha det gott !

Inga kommentarer: