måndag 12 januari 2009

Sluttampen!

Japp dne har vi gått in i skolan nu! Fick i princip färdigt hela arbetet idag! (ska bara kolla en gång var för sig imon men inget annars) känns skönt, men även konstigt för det kändes som om man aldrig skulle bli färdig med det... e väl så för att man egentligen kan skriva hur mkt som helst, men man måste ju som sagt begränsa sig... Redovisningen pågår under hela torsdag & fredag, sen e det helg!!! På tisdag ´har vi introductionen för c-uppsatsen.. känns inte så inspirerande nu direkt för jag tror det kommer bli en del tjafs med grupp indelning/ämne indelning osv, och uppe på detta några väldigt intensiva och jobbiga veckor fram till maj månad!!! Men som sagt, hoppas på det bästa bara!!! hade vart så skönt att slippa pendla till halmsatd varje dag så det hade ju vart guld att få skriva här hemma, men men som sagt, återstår att se...

Har nästan precis kommit hem från skolan, och har precis hällt i mig en kopp kaffe, välbehövligt! Sen funderar jag faktiskt på att sätta på en film och slänga mig i soffan! Det va så länge sen jag gjorde det en vardag, mitt på dagen, ensam.. känns liksom fel på nåt vis tycker jag, men vad ska man annars göra när det är ett ruskväder med blåst och massa regn???

Ikväll är den stora kvällen, INNEBANDYTRÄNING!!!! Japp, ni hörde rätt... Frida ska ta tag i klubban igen efter 10 års pausande... ;) Ska bli riktigt kul faktiskt, om än man inte kan nåt.. men men det är motionen jag e ute efter mest känns det som nu.. så det e väl det jag får göra i eftermiddag, leta reda på etgt par shorts, sockar och t-shirt, inget som förbrukas här hemma så mkt kan jag säga... och senare ikväll innan träningen blir det hem till broder och hämta en klubba...

Angående mitt nya liv så vet jag inte riktigt vad jag ska säga... vågen visade att jag gått upp förra veckan och ner nu igen, så jag står på samma viktnedgång som senast... känns väl såddär, men att jkag ändå kan förstå det.. har fuskat en del det sista, om än rört på mig, så jag tror inte jag gått upp i fett, muskler väger väl med, inte sant??? =)

Ha det gott!

Inga kommentarer: