onsdag 14 januari 2009

Onsdag!

Och fortfarande gtosekt ont i min kropp.. vet nu precis hur det kommer att kännas den dagen man blir gammal och behöver hjälp med att resa sig upp från soffan... Träningsvärk förskortar jag med glädje, så man har ont i en specifik muskel i kroppen, så det liksom ''kittlas'' när man gör nåt.. men med den värken jag har idag kan man relatera till en ålder på ca 80 år... och jag menar verkligen smärta!!
Men skam den som ger sig som de säger, träning ikväll igen!!! =)

Idag har jag vart i staden med tre hjärtan och pluggat inför vår presentation.. tror den kommer gå galant, om än jag inte känner mig säker på det jag ska säga.. men det gäller väl att träna imon kväll och förhoppningsvis kan det komma in.. e så tråkigt att läsa innantill... men det är ändå bra at ha om man tappar bort sig.. jeje, ingen e väl som gud, eller?

På fredag när jag anländer hem till mitt vackra hus ska jag fira att socialt utvecklingsarbete är över!!! (inte för att det vart tråkigt, utan för jag är allmänt trött på ämnet just nu)
På lördag kommer mitt ena tjejgäng hem, barndomsvännerna, och så ska vi mysa med mat och vin och risken för att skaka de lurviga ute är inte otänkbart!!

Nu kallar träningen!!

Inga kommentarer: