onsdag 21 januari 2009

Kopierat från Charlottes blogg!
Här följer en liten lista om mitt 2008!
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja visst, jag flyttade till mitt egna nybygda hus!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kom inte ens ihåg om jag avla något.. =)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, mina underbara vänner Jenny och Andreas fick en liten Elsa!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Tror bara det är Tyskland... men Thailand väntar om ca 2 veckor!
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Nej... pengar?? ;)
7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 20 mars då vi flyttade till huset!
8. Vad är det bästa som hänt dig år 2008? Väldigt mycket, får väl säga igen, huset!
9. Största misstaget? Säkert många små, men inga direkt stora som jag kommer på.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, jag fick borelia i somras av en fästing.. INGE ROLIGT
11. Bästa köpet? Många bra inredningsprylar till hemmet!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Huset!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min sambo, vänner och familjen, som alltid!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Har lyssnat mycket på Rihanna!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Något mittemellan kanske?
16. Vad önskar du att du gjort mer? Motionerar och sparat pengar!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Fundera så mycket...(om vissa saker)
18. Hur tillbringade du julen? Mina föräldrar på kvällen och svärföräldrarna på dagen!
19. Blev du kär i år? Nej, men jag fortsatte att vara det sedan tidigare! =)
20. Hur många one night stands? Inga!!!
21. Favoritprogram på tv? Desperate houswifes, så ska det låta m.m.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej tror jag inte... Finns ju folka mna inte älskar direkt, men inte någon jag hatar...
23. Bästa boken du läste i år? ''Flickan som lekte med elden'' och restrerande.. (kommer inte på vad författaren heter nu.. =)
24. Största musikaliska upptäckten? Haha, vet ej... Men mamma mia är ju SÅ bra!
25. Något du önskade dig och fick? Massa... dammsugare, kläder osv
26. Något du önskade dig men inte fick? Nja... inga kommentarer...
27. Årets bästa film? Många...
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Hade mina närmsta vänner hemma hos min mor och far...
29. De bästa nya människorna du träffade? Hmmm.. säkert många, men inga jag kommer på nu
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Som det brukar.. ibland tillstylad, ibland mysisar.. men alltid sminkad! =)
31. Vad fick dig att må bra? Alla nära och kära omkring mig!
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Många! haha...
33. Vem saknade du? Mina jobbarkompisar från rosenfred, Angie mfl.
34. Favorit månad? Alla sommarmånaderna plus julen!
35. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Oh, ja säkert mycket.. men jag älskar mitt liv som det är så jag ska nog inte klaga! =)
Kopiera gärna den så jag får ta del av ert 2008!

Idag är det inge skola... var där igår.. vi blev indelade i grupp, jag ska skriva mitt examensarbete med en tjej som heter josefin och som kommer från ljungby... och då menar jag inte falkenberg utan SMÅLAND!!!!! ÅHHHH va skoj, nära och bra!!! jag blir så trött på denna skolan! inte nog med att man är student mna kommer väl få lägga extra pengar på körning vissa gånger!!! *grrr* men men jag ska inte klaga, det kan bli superbra, ingen aning.. vet liksom inte ens vem hon e, vi kanske fungerar jätte bra tillsammans, ingen som vet!?

Nu har jag en massa papper som ska läsas igenom, plus att jag väntar på att få in extra uppgifter som skall göras för att jag ska vara iväg två veckor, 3 tentor och en massa extra skrivande!!!!! ni kan ju tänka er så j_vla peppad jag är nu då!!!!!!!?????

-------

Inga kommentarer: