måndag 19 januari 2009

Ledig dag!

Vet inte hur längesen det va man kunde säga att man var ledig från allting, kännse underbart! (har iof ett par saker som måste göras med det är snart avklarat) Man kan nu pusta ut allt som har med socialt utvecklingsarbete och göra.... så börjar man en ny kurs imorgon, den sista för min tid som programstudent, EXAMENSARBETET!!! *wiiii* Har kommít på att det säkert kommer vara en jobbigt tid framöver, men det är sånt man får ta!

Helgen var super trevlig.. god mat och dryck här hemma sen in till stan där vi dansade och hade skoj... det va längesen jag hade kul ute faktiskt... dessvärre är söndagen inte det roligaste!

Dagen idag då? JO jag ska börja skriva iordning ett CV, hade egentligen velat söka ett jobb, men det är nog sista dagen idag så det är väl lite sent, men men jag ska iaf försöka skriva iordning ett så man har nu.. fan man börjar ju komma in i verkligeheten snart, där man ska söka jobb mm... lite nervöst, men samtidigt spännande!

Inget annat planerat mer på dagen, ska ringa bemanningen och prata lite om sommaren... och ikväll är det innebandyträning! hörde att de förlorade i söndags (b-laget) tråkigt, men jag tror däremot att A-laget vann i lördags, en eloge till dem!

Nä nu ska jag starta upp hjärnan för dagen.. =)

Ha det gott alla!

Inga kommentarer: