måndag 5 januari 2009

Alla helgdagar..

är snart över.. tråkigt men ändå gött på nåt sätt så man kommer in i vardagen igen... ;)
Har haft en trädgårdsdag här hemma igår... vi hämtade 3 stora bumlingar till naturstenar och la på vårt singel framför köket, jätte fint! Lite krukor där med så e det fullbordat! ska ta och lägga ut bilder nu så måningom, vi har ju äntligen fått en fungerande kamera, kul!

Idag är dagen till ett ytterliggare försök till att göra min induviduella hemtenta... måste bara hitta motivationen och komma in i skrivandet så går det nog undan... kvällen blir nog lugn iaf (brukar man göra nåt speciellt denna kvällen??) jag vet iaf att jag ska laga god mat, fläskytterfile med mögelost osv. *mums*
På onsdag e det skola igen, jag hoppas på att det ska flyta på riktigt bra nu framöver till presentationen, så det inte känns så motigt.. (inte vart så motiverad de sista...)

Nä nu ska jag ta mig i kragen!
Föresten ang. mitt ''nya liv''! har väl gått såddär nu är det vart mycket mat osv i jul, men jag har iaf inte gått upp nåt! Sammanlagt -3,6 kg och 8 cm i midjan! Inte fy skam väl??? =)

1 kommentar:

goooooood girl sa...

your blog is feel good......