fredag 23 januari 2009

Fredag!

Började dagen åka med att åka och simma med mamma.. det va skönt.. kände tyvärr att jag fortfarande hade ont i mina ljumskar sedan träningen.. men hoppas på att det ska bli bättre...

Jenny och Elsa har också varit här på förmiddagen och fikat... lilla snuttan e så förkyld! men jag hoppas hon blir bättre snart!

Nu sitter jag här... ska snart ta tag i dammsugaren, men det är så TRÅKIGT!!! det blir nog bara en snabbis... massa annat keligt som ska göras med.. hänga upp tvätt, plocka ur diskmaskinen, bädda rent i sängen osv....

I eftermiddag blir dte nog en sväng till viveca kanske coh drcika lite kaffe... och sen blir det en sväng till mor och far, ska lämna lite saker...

Kvällen blir lugnt... vill laga någon god mat men fantasierna har visst försvunnit.. får väl se om man hittar nåt skoj i affären... och ett glas vin till detta så är kvällen fullbordad! =)

Lördagen består av lite små pyssel... ska träffa marie på eftermiddagen och bestämma det sista inför vår fest... kvällen vet jag inte... J va kanske sugen på att gå ut med grabbarna.. men men det återstår att se...

Ha en underbar helg alla!

Inga kommentarer: