fredag 2 januari 2009

2009!

Jaha, ett nytt år vi har gått in på! Då ska man känna att man fylls med ny energi inför det kommande året! Detta gör tyvärr inte jag i år... Är verkligen jätte less på skolan och mår typ dåligt när jag tänker på den... känns inte alls kul, man vill ju verkligen vara positiv till att det som kommer, men icke.... Toppen över i:et är också att jag måste skriva på min induviduella hemtenta som jag inte börjat på än... känns verekligen jätte jobbigt att sitta här och vet att jag inte alls är motiverad, och varenda mening jag skriver suddas ut... *suck*

Känner mig allmänt depp så det e ju inte så skojjigt att sitta här och kanske ''trycka ner'' alla som läser... men thats life... får försöka se det positiva i att jag om ca 1 månad åker till Thailand...

Ha det

Inga kommentarer: