lördag 17 januari 2009

Lördag...

Jaha, hänt i veckan då?
Igår va vi i skolan och hade vår stora redovisning för massor qav människor.. gick faktiskt förvånants värt bra, va bara nervös strax innan och tills dess jag sagt första meningen sen rullade det på som bara den! kännns bra! Tyvärr har vi ju ett lärare som e född bakom nåt, och helt blåst i skallen som förstörd hela fredags kvällen!!! (nxjk.bhjcshkhb-äÖ23098475754REW€$€) men men.. ska försöka lägga det bakom mig nu! =) På kvällen igår va vi på kalas hos min kusin ysys.. fick god mat och god drycka.. mysigt! men vi var hemma ganska i tid då alla var helt slut då det e fredag, så dte blev en relativt tidig kväll och det va skönt!

Idag har jag mycket att grejja här hemma med (ändå sitter man här?? ) Ska först förberade lite mat för ikväll då tjejgänget kommer... sen måste jag ut och springa, ska ju spela min första innebandymatch på söndag så jag får väl ut och få upp flåset lite idag... blandnade känslor inför matchen... men men... Sen måste jag städa huset... inte alls på humör kan jag ta och meddela... men men, ingen annan som snor jobbet ifrån en.. J är och jobbar.... så ja, helt ensam e man.. =)

Nä nu måste jag öka...

Pöss

Inga kommentarer: