tisdag 6 januari 2009

Konstigt väder??

Under minst 2 dygn nu har vi haft ca -10-12 och idag när man vaknade så var det +2??? knas eller?
Min kära sambo har gett sig iväg för att jobba någon timma idag(som vanligt kan man säga) men jag kan ju förstå han.. efter som att det inte ens är en månad kvar tills vi far till THAILAND!!! =) *jippie*
Dagen till ära:
Ska ringa en vän och bestämma en dag då hon kna ge Jens sin spruta inför Thai...
Ta tag i typ 5 flyttlådor fulla med gamla julgrejer från en tid för längesen som jag inte vill ha kvar.. orkade inte ta tag i det för jul så nu e det dags... ska packa ner allt snyggt och prydligt och verkligen bara spara det man tycker är super.. man köper ju ändå en massa nytt till nästa jul, eller?
Skriva upp en lista på saker som måste inhandlas inför den kommande resan... (ex speciella proppar till mina besvärande öron)
Kanske bjuda hem mor och far på fika i eftermiddag
Kanske kolla in den induviduella uppgiften

Ja jo det e väl en del saker...

Mpste bara säga en sak till.. i Lördags var jag och en kompis inne hos ett ex till mig för att sitta och tjöta lite, tog nåt glas vin osv, för att sedan dra vidare ut.... njag mår så dåligt när jag förstår hur ledsen han e över allt som har hänt i hans liv... det saknas något så stort hos han utan hans lilla pojk och sambo(före detta nu) om man bara kunde hjälpa folk i sådanna situationer!!! men man är ju tyvärr hjälplös... jag hoppas det ordnar sig för dig killen!!! Det e tungt nu, men en dAg vänder de, det lovar jag!!!

Önskar ibland att alla skulle få ha det lika bra som jag....

*LOVE*

Inga kommentarer: