tisdag 13 januari 2009

Öm...

är jag i hela kroppen idag... första innebandyträningen igår då... ja hur ska vi sammanfatta den då? Det var roligt att komma tillbaka, om än man kände sig väldigt virrig med klubba och boll då man då det inte vart det man syslat med mest, eftersom att man stod i mål förut... kände mig stressad många gånger, men jag hoppas att det är nåt man lär sig tygla till slut.... Konditionen vet jag inte var dne var, men inte i träningshallen iaf... shit va jobbigt!!! (de sa iof att det var en av de jobbigaste träningarna de haft på länge), ja visst, o självklart ska man ju orka till 110%... men men, fick vila ett par gånger, och med smärta och tjutande i bröstet insåg man att rökningen inte passar in med sporten.... Men jag ska på nästa träningen oxå oxh känna på den.. tror att det är detta jag vill om man jämför de alla aerobicpass osv som man får ta annars... tror jag gillar att ha en lagkänsla, att alla peppar varandra osv hela tiden gör att man känner sig mer uppskattad än att stå och hoppa på en bräda i på ett step-pass.... tror jag kan fastna för denna sport (igen) men mitt måtto är bara att vara med på träningarna och inte matcherna, det känner jag absolut inte för nu....

jaha, nåt annat då... va hos brorsan o dom före träningen med... busade lite med hilma osv... och när jag väl tränat färdigt var kl 22.00....

idag blir det plugg.. ska försöka skriva ner min presentations-del och även göra färdigt min induvíduella tenta och läsa igenom vårt arbete... så ja, jag har väl en del att göra.. men med detta vädret utanför fönster e man knappt sugen på att göra nåt speciellt....

Ha det

Inga kommentarer: