tisdag 20 januari 2009

Ont...

Jaha.. dagen igår då... satt hela förmiddagen med att skriva ett CV... herregud hade inte tänkt mig att det tog sådan tid! men det fick jag svar på nu att det gjorde.. blev iaf någorlunda färdig med ett så jag passade faktiskt på att ansöka om ett jobb för hemlösa i falkenberg när jag ändå var på gång.. och det är verkligen inget jag förväntar mig att få, men nu har man provat på det iaf! =)
På eftermiddagen stack jag in till malin en sväng och hälsa, och fick se hur dom bodde.. super fint e det verkligen i de lägenheterna.. har vart inne i en sådan förut, omöblerad.. men det var verkligen en jätte fin lägenhet.. och läget var bra! sen åkte vi hem till min lilla boning och tjötade lite och åt inför kvällens träning...
jag är verkligen jätte lycklig att jag har börjat träna! jag tycker det är superskoj verkligen! oh att få träffa människor och känna att man blir peppad.. inte direkt någon som sitter på gymet och skriker: -bra jobbat frida!!! nä, precis.. så det känns bra! det jag blev besviken på igår var att jag fick ont reedan under uppvärmningen i låren! kan inte fatta vad det är, alltås det gör ju ont i musklerna, men det är ju inte träningsvärk! har fortfarande ont idag, men jag behöver inte gå som halta lotta idag och det är ju skönt... hoppas verkligen inte jag får fler träningarna nu där jag ska behöva lida igenom dom när man tycker det ä så skoj! har även betalt in medlemsavgiften nu med, så jag kan få ett träningssett... känns ju lagom kul att springa runt med wic-kläder i tvååker... ;)
nu sitter jag här, och kollar på något helt underbart som ligger ijämte mig.. det är gjort av papper, ja jo jag förstår att det inte kan finnas så mkt som är underbart som består av papper, men det är ju våra THAILANDSBILJETTER!!!!! shitt! vi åker ju snart! ska bli så fruktansvärt skönt! att få komma hemifrån, koppla bort allt som har med hemmets bestyr att göra och skolan! tror verkligen jag behöver det för jag är så trött hela tiden.. spelar liksom ingen roll hur mkt jag sover!!??

Nu ska jag ta och dricka upp mitt morgonkaffe, för att sedan dra min kosa neråt till staden med 3 hjärtan... hoppas man orkar med denna dag.. (=gruppindelning inför examensarbete) *puh*
bäst att ladda!!!

Love

Inga kommentarer: