måndag 26 januari 2009

Ny vecka..

ännu en gång!
Igår va jag, em och madde i gbg för att redovisa vårt projekt för vår uppdragsgivare.. han blev skitnöjd över det, och de ska till och med skriva ett repotage om oss!!! =) (kul att man var tvungen att bli fotad tillsammans med de två som vart i egypten en vecka, man såg nog inte ut som en stor måsskit jämte dom) men det va skoj att få höra allt positivt från alla och han ville gärna att någon skulle spåna vidare på detta, typ ''anställa'' en av oss eller alla efter skolan för att fortsätta med projektet! Dt är ju verkligen en superchans!!!! Tyvärr är ju inte jag så intresserad av att jobba med arbetsmiljö, och inte Em heller... däremot har vi ju våran älskade madde som VILL jobba med sånt här i framtiden, så det är ju en välldans chans för henne!!! En aplåd till oss!!! *tack, tack* =)
Igår när jag kom hem hade alla mina skolböcker kommit.. så klockan 12.20 satte jag mig för att börja läsa oc§h klockan 17.16 lade jag ifrån mig boken för första gången.. var nöjd med mig själv, fast ändå inte då jag vet att jag typ måste börja läsa nästa bok idag, och helst bli färdig med den.. *suck* Så när träningen började igår (20.00) var jag överlycklig för att få lägga ifrån mig boken och få åka och träffa lite människor! =)
påträningen fick jag stå i mål.. ja hur ska jag förklara detta? mina knän är illröda, och allmänt svidiga... =) fingrarna har blivit bättre idag, förutom ett finger som jag fick värsta blodutgjutningen på igår.. den ömmar fortfarande... men men.. det var skoj! man får ju helt enkelt fatta att man inte längre är så duktig som man en gång var, och inte lika tålig heller... får väl iof och skylla på att man inte har sina ''egna'' grejer, som skydd och liknande.... men men, det var skoj...

idag är det skola som gäller.. en föreläsning, och ännu en fråga som ska besvaras till på måndag.. *pust* har ju inte ens börjat på papret... men men... efter skolan blir det hem och plugga igen.. får väl försöka kiomma ut i dne friska luften med, en lååång promenad, om jag hinner hem innan det mörknar...

Angående hälsan, så visade vågen exakt samma vikt idag som för en vecka sen.. jeje lute tråkigt, men den hade iaf inte begett sig uppåt! ;)

Kaffe, ta på sig, sminka, bilen, köra till skolan!

LOVE

Inga kommentarer: