tisdag 30 september 2008

SÅÅ GRÅTT!

Ja det kan man verkligen uttrycka sig om vädret idag... vilket höstväder! Inte konstigt att man blir lite trött och hängig alltså!
Jaha igår hade vi vår redovsning för klassen om Tylösand, och det gick verkligen super! Vi fick jätte bra kritik, och det som vi skulle tänka på kändes som om vi redan visste, men själva valt bort den biten i redovisningen... Känns skönt! Så på onsdag ska vi träffas och då hoppas jag verkligen att det kommer att gå bra, och att vi blir färdiga.. Tyvärr tror jag inte på att vi kommer bli färsiga, men man kan alltid hålla tummarna! ;)
Idag e man ''ledig'' från skolan.... jag hae bland annat tänkt att börja måla mitt hus, men den ideen sprack ju ganska fort när man tittade ut genom fönstret.. :( så nu e dagen helt tom, och det känns både skönt och lite tråkigt på nåt vis...

Annars har helgen vart underbar, och ÄNTLIGEN väntar det en helg som e helt tom, inga måsten (som jag vet ni iaf) och de känns helt underbart!!
Nä lite påfyllning av kaffet och sen lite telefonsamtal... ;)

*Love*

Inga kommentarer: