torsdag 11 september 2008

Super nöjd!!!

Ja det e jag verkligen! kan börja med skolan! Vi ska göra en del stora arbeten nu i grupp, och jag o min kära klasskompis har bestämt att vara tillsammans med två helt underbart goa tjejer! Man blir så underbart glad när man sitter o fikar, och bara skrattar.. då känner man verkligen att man inte mått så bra sedan innan.. det e verkligen så att man påverkas av vissa personer.. trivs man inte i dens omgivning, blir man själv deprimerad! Jag började min skolstart med att va helt ''off'' och depp, men nu har allt ändrats och det går bara åt det bättre hållet hela tiden! GO!! *Lycklig*

En annan grej som också har gjort mig super nöjd är våran trädgård! Vi har lagt marksten nu runt om huset, och gjort lite olika grejjer med sten och annat, blev så j_vla bra! Och i helgen ska det vara fullt av killar här ;) som ska fixa resten så vi får sått gräs! Jag har världens finaste trädgård snart, så ni vet! ;)

Nu e grillen klar, så nu tar jag vinet, och går ut!

TJOOO

Inga kommentarer: