måndag 1 september 2008

Tillbaka till det normala..

Jaha, då va helgen kräftskiva gjord! Den blev lyckad, med mycket folk, snaps och dans! En del grejjer som händer en sådann kväll som man kan skratta gott åt... =) jätte skoj!
Mindre skoj va det igår när jag, jens och anders traskade upp vid 9, svindåliga allihopa, och va tvungen att ta tag i gårdagens ''lämningar''... Luktar ju så oerhört gott med allt som har med kräftskal att göra, och det har verkligen allt med.. =( fy vad äckligt... sen va det tältet som skulle ner (som inte är nåt jysktält, utan ett riktigt som mnan skruvar ihop osv, och som väger bly!!) vi var färdiga med allt kl 15.00, som då hade inneburit några liter läsk, några ''ullrik'', och en massa gnäll.. ;) sen va det hem o slänga sig i duschen, sen satte vi på en film o somnade i varsin soffa... *puh*
senare på kvällen kom sofie o björn en sväng med, dom va ungefär lika pigga som vi kan jag säga... vi drog en pizza och en film tillsammans.. sen åkte dom hem och då låg vi som två döda sillar i soffan till typ 10, sen va det bara att byta till sängen... (jag kan ju säga att det e enda gången man längtar tills det ska bli måndag)
Idag e man lite öm i kroppen känner jag, men MYCKET piggare, och idag ska jag försöka ta tag i saker och ting här hemma...
Imon börjar skolan igen... e verkligen inte sugen på detta, men det ska bli skönt att få ett ''mormal life'' igen.. ;)

Nä nu ska jag kolla schema...
Tjo

Inga kommentarer: