måndag 1 september 2008

Första skoldagen!

Jajjemän, första dagen på det sista året för mig! Känns såddär ska jag väl säga... e inte så sugen på att ta tag i pluggandet igen, men jag vill gärna gå tillbaka till det ''normala'' igen så det känns bra samtidigt.. får väl se hur det känns i eftermiddag så man vet vad kursen går ut på!
Ska försöka att påbörja mitt ''nya'' liv nu igen som innebär bättre självdisiplin.. försöka röra på mig mer och kanske tänk lite vad jag äter... jag ska inte ransonera bort allt gott, men man kan ju försöka att hålla sig ibland... just nu e det sockersuget jag ska bli av med... jag vet verkligen att jag e beroende, så nu e man väl sur i två dagar eller nåt innan det försvunnit... ;) sen ska jag o johanna in till friskis och svettis och provträna tänkte vi.. se om det e nåt att ha... har ju sagt upp mitt medlemsskap på friskvågen, men nästan endast bara för att jag e student och inte har råd...

Nä nu e det frukost som gäller, sen till Halmstad!

Inga kommentarer: