onsdag 3 september 2008

Mycket att smälta...

.. ifrån skolan igår.. första dagen med mycket information, och speciellt när dom går igenom allt som ska göra ända fram till jul... känns liksom ganska avlägset...
mycket skola blir det iaf de närmsat månaderna.. känns så där, men hooppas på att det kommer bli skoj! vi ska blandannat åka upp till stockholm, globen, bo på vandrarhem och gå på en av sverieges största konferenser, och medverka i den.. där e forskare från olika ställen som kommer, kändisr osv. Skolan betalar allting, resan dit, sovplats, mat osv... o så blir det ju en del fest med! =) hoppas verkligen på att det kan bli skoj.. tyvärr inte jätte peppad, som med allt annat, men det vänder nog.. eftersom att jag vill att det ska göra det, så gör det nog det! =)

Imon e första riktiga skoldagen, och jag hoppas verkligen att den ger än nåt bra, så man får tänka lite.. känns som om hjärnan stått still en stund nu.. ;)

Dagen till ära e inte mkt planerat, lite smågrejjer.. en fika med carro bland annat... jag o mamma pratade om att gå på bio ikväll, men jag kom ju på att IDOL börjar idag.. (ja jag vet, töntigt, men det e ju ett måste) ;) så jag tänkte ringa min mor o höra vad hon säger om att ta det imon istället...

Nä nu ska jag grejja lite...

Inga kommentarer: