torsdag 18 september 2008

Ett tag sen...

har vart en del nu det sista, så tiden för att få ro att sätta sig o skriva har inte funnits direkt...
En del med skolan nu, men det känns som om det kommer att gå bra... vi har kul tillsammans i gruppen...

Idag ska jag till skolan, typ om 15 min. sen så ska jag direkt hem till johanna soin ska bjuda på fläsk o löksås, inte lite bortskämd man e! =) sen ska vi in till stan en sväng tror jag o kika lite.. hade vart skoj med nåt nytt till imon, men framförallt en present ska köpas...

Imorgon då som sagt, ska jag på 40 årskalas/kräftskiva! Hoppas på att det blir en trevlig kväll... e faktisk sugen på att gå ut på krogen o kolla en sväng, längesen nu, men men det får man ta en annan dag... vi ska ju ut i halmstad nästa vecka...

Nä nu e det dags att åka.. Ha en bra helg alla!

Inga kommentarer: