onsdag 3 september 2008

Nåt fel..?

Ja, jag börjar undra om det e det på mig? Har känt mig jätte trött och hängig nu i flera dagar! Tycker inget är direkt skoj, vet inte vad jag vill göra, har ont i kroppen emellan åt, e svin trött alltid, och sover typ ingenting på natten... Nu har jag ju satt igång med att röra på mig denna veckan med, lite små korta promenader, tänker lite på vad jag äter osv, men ändå känns det inte bättre?? Läste i en tiding för ett tag sen att man kan få nån slags bakterie i kroppen som gör att man känner sig dålig.. kanske? Jaja, jag får hoppas att det ändrar sig!

Nu på kvällarna fns här nåt att titta på iaf, Idol.... jag tycker det e skoj alltså... ;) det värsta e bara att nu börjar alla de program man följer på tv komma igång och det betyder egentligen inte nåt positivt... = Vinter... *puh*

Nä, frukost, and go to the school!

Inga kommentarer: