tisdag 23 september 2008

Inget ''go''...

.. i mig nu för tiden.. skulle verkligen behöva sätta mig ner o plugga, och få ner nåt riktigt bra på pappret, så man verkligen känner sig nöjd.. men har liksom vart sådanna dagar nu att man inte riktigt har det där ''stinget'' man önskar man hade alltid.. ;)

Igår gick tiden åt åt allt annat iaf... (fast bra grejjer enligt mig, det med.. ;) Först va jag hemma o tvätta några maskiner tvätt, grejjade här hemma, vattna blommot, och vår blivande grsämatta osv. Sen tog jag upp makrill som jag lagade till och åt som in o norden... ;) det som blev över gick till katterna... ;) sen åkte jag o slängde massa skräp, sen hem till mor o far o dammsuga bilen, och damma och tvätta den... (e ganska dålig på det, så min kära sambo blir lite irreterad på mig eftersom att det e jag som alltid kör den, o det e jag som ska göra det.. ;) det va skönt attt få gjort det.. sen va bar det iväg till banken, där vi pratade om våra lån, och ´hur vi ska göra med räntan o så, så det verkade bli bra tror jag... hur bra det nu kan bli när det handlar om att betala masa pengar iof... sen åkte vi hem o åt o slappade framför soffan... en bra dag helt enkelt...!

Nu ringde preci kära emelie o frågade om jag pluggat nåt, och då berättade hon att hon inte haft nåt sug alls heller, och vi bestämde gemensamt att vi fixar det imon, så det e skönt att inte ha så mkt tvång då.. =)

Nu ska jag nog ta o ta på mig, köra in till jysk o köpa ett par lakan som jag tycker e så underbart fins, men innan har domkostat typ 700:- och nu kostar dom bara 300:-, så det e ju verkligen bud på att köpa dom! Sen kanske det blir en rajd förbi ´carro med!

TJO

Inga kommentarer: