måndag 22 september 2008

Känner mig seg...

i hela kroppen, då man börjar bli förkyld.. Usch har känt mig lite små dassig det sista, typ vaknat med ont i halsen och tät i näsan, men sen har det försvunnit... men igår när vi gick och la oss då kände jag att näsan rann hela tiden, och idag som sagt känns det att det har brutit ut... *ggrrrr* har verkligen inte tid med att vara sjuk! E så mkt grejjer denna veckn som ska göras osv, så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Hade massor av grejer som skulle göras idag med men jag för väl försöka lyssna på kroppen och bara försöka ta det lugnt o vila... så kanske det vänder..?

Helgen har vrt bra iaf, va på kräftskiva... mkt skoj folk, och mkt kräftor!! *mums* Inte lika roligt på söndagen bara när man vaknar.. men men, självförvållat...

Igår på eftemiddagen va vi hos fastersa lilla skrutt.. hon har ju blivit en stor tjej nu på 2 år! Hon fick massa grejjer, av oss fick hon två traktorer(helt förälskade i dom efter att jens har läsrt henne allt! ;) och en klänning med leggings, en princessväska och en massa kort... (ja det e mkt, men man måste ju skämma bort! ) ;)

Nä nu måste jag snyta mig...

Ha det

Inga kommentarer: