onsdag 25 juni 2008

Onsdag

Skönt med Onsdag, snart helg, det ger en hopp om livet! ;) Sitter här och är inne på min andra kopp te, fryser som en gnu!! Vet inte varför... hackar typ tänder.. Hoppas verkligen inte på att jag blir sjuk nu när man äntligen ska få åka hemifrån en helg... *brrr* Får dricka mycket te med honumg i och hålla tummarna!

Angie var här igår, underbart att få träffa henne! Munnarna gick i ett på oss hela tiden.. shit va mycket man har att prata om när man inte har sets på så länge! Det va bland annat om hennes resa, nuet, hus, sambo, skola osv. Hon hade kommit en på en KY-utbildning nu och verkade passa henne jätte bra, kul! Annars va allt bra med henne, så det va skönt att höra.. Man fick se på lite kort från hennes resa med, lesset man vill åka iväg då ju!!! Hehe, jaja det va skönt iaf... vi sa att om vi blir miljonärer eller nåt nu under sommaren kanske vi skulle ta en restis... men det lär väl inte hända.. ;)

Jaha idag så... vaknade halv 7 och va jätte pigg... keligt! men men det va lika bra att ta sig upp.. kan ju liksom inte tvinga sig att ligga kvar... och nu e kl typ 10 och man har inte fått gjort någonting än... ;) men men man har rätt att va ledig ibland... funderar poå att göra allt ''småplock'' man gör innan man kommer igång o städa, så gör jag städningen imon, så kan man fördela det lite.. =)

Jobbar kväll både idag och imon... känns helt ok.. inte alltid kul att jobba kväll, men i och med att man ska vara ledig i helgen så blir det fint! Hade ju förtås hoppats på fint väder idag eller imon så att man kunde ligga på playan, men det ser tyvärr mörkt ut för det.. =)

Nä nu ska jag slå en signal till min kusse och se om jag kan komma in till henne idag eller imon och kolla på hennes nya hem...

*Love*

Inga kommentarer: