måndag 23 juni 2008

LEDIG

Såå skönt att äntligen få vara ledig! Dagen till ära är helt tom, och det är med underbart! =) Inte behöva göra någonting! Har vart ute och gått en sväng nu på morgonen med Tilda.. usch vad här blåser, men vi gav oss iväg ändå.. känns alltid bra efteråt... måste verkligen skärpa mig med att gå ut och gå.. hela kroppen är konstig nu när jag inte motionerat på aslänge.. är hungrig hela tiden, gått upp i vikt, trött hela tiden, och väldigt irretead på smågrejjer... så nu e det dags att ändra om vardagen!

Just nu är gubbarna här som ska fixa vårt vatten, ÄNTLIGEN! Vi hade jätte bra vattem när vi flytta in, sen började det smaka koskit, och va brunt.. och lukten ska vi inte tala om.. så nu har vi haft det så ca 1 månad, så det ska bli skönt att kunna få ta sig ett glas vatten från kranen nu, och slänga ut alla petflaskor med vatten som man har i kylskåpet. (har ju fått hämta hos grannen)

Jaha, får väl se sen om Johanna känner för att hitta på nåt kanske... jag skulle behövt åka in till stan och kopierat lite nyklar till huset så man kan ge dom till de närmsta... men tyvärr e jag bankrutt, som vanligt.. ;) och nästa månad lär väl inte bli något bättre, eftersom att jag inte har jobbat så mkt.. e ju egentligen nu i Juni som jag har börjat jobba heltid, och det får jag ju inte ut nu... :(

Imorgon kommer min ANGIE från Götet.. Ska bli underbart att äntligen få träffa henna... har inte träffat henne sedan typ oktober/november förra året, då hon har vart iväg och rest.. så nu har vi mycket att prata om! Hon ska komma ner till mig och se mitt hus, och sen blir det nog MYCKET kaffe + cigg + tjat! Men det ska verkligen bli underbart, saknar henne så otroligt nu när hopn har hoppat av vår linje..´vi hade samma tänk i skolan så det va så lätt med henne hela tiden, medens det nu e svårare... men men det e bara att kämpa ihop, bara ett år kvar! :)

Nä nu hörde jag att kaffebryggaren va färdig, och tvättmaskinen skriker för att den e för tom! =)

Ha det gott alla, och ta vara på varandra... tänk efter varför man blir sur på sin vän.. e det värt det? eller är det en bagatell? en liten sak, ska det försötlra en vänskap som varaat länge, och kanske varar för evigt?
Tänk på din kärlek, det kan finnas många motgångar, många sura miner, mycket man tänker och är sur för, och till och med hoppas att man slipper... men tänk istället tvärtom, kan man leva utan honom eller henne, det är det som är den stora frågan....

*Love*

Inga kommentarer: