fredag 13 juni 2008

Fredagen den 13:e


En otursdag hqar vi idag, men än så länge, kl.21.23 har jag inte råkat ut för nåt, och det känns bra!

Har vart i stan idag med Jenny, först till sjukhuset, hon skulle fixa patientbricka och jag skulle fixa nya piller... sen åkte vi till blomsterlandet, och vi handlade lite. Jag handlade bland annat en stor vit kruka. Jag har likadana modeller sedan innan fast mindre, så nu köpte jag den största. De är vita och jätte fins, som jag har ute, men de e av porslin så man kan ta in dom sen med om man vill... handlade däremot inga blommor för jag kände för det första att pengaran inte fanns, och sen visste jag att jag inte sulle orka plantera på hela helgen, så jag avvaktar...


Har städat idag med, även i duschen, så man e ganska nöjd..


Nu ikväll har vi ätit fläskfile med potatisgratäng.. underbart gott! sen åt vi glass till efterrätt... sen har vi bara myst, och det har verkligen vart UNDERBART! Va så längesen det bara va vi två... *kärlek*
aha nu ska jag kolla på nån film som började 9 tänkte jag och dricka upp mitt glas vin, sen blir det väl sängen så småning om...
So long..

1 kommentar:

svante1980 sa...

hallå fridis... tog mig tid att läsa din blogg =) härligt du verkar ha det... många långa kramar från mig å juhannni§... hälsa gubben å drick ett glas vin åt mig med =)